søndag den 5. oktober 2014

Feriestrik...

I bilen på vej på sommerferie - og på regnvejrsdage på ferien :) - fik jeg strikket et par trøjer. Den ene har jeg været helt vildt glad for, den anden har jeg slet ikke brugt...

 Derfor trævler jeg nu trøjen op igen. Den er strikket i CottonWool fra Garnudsalg, og garnet er alt for godt til ikke at blive brugt til noget andet og bedre!

 Problemet med den er, at jeg har fået lavet halsen alt for stor, trøjen er for bred og jeg er slet ikke glad for den. Den har været vasket en enkelt gang, men det gør vel ikke så meget :)

Her er den fotograferet i halv færdig tilstand...

Derimod er jeg rigtig glad for denne trøje! Det eneste billede jeg lige kunne finde af den, uden at skulle ud og hyre en fotograf til opgaven :) Den er strikket i båndgarn fra Stof og Stil, efter en opskrift fra samme sted. Den har jeg brugt rigtig meget, og den har været vasket flere gange - super fed trøje! Jeg overvejer endda at strikke den i andre farver også.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...