søndag den 12. oktober 2014

Flagranker og Slaget ved 1864...

 Jeg har lige set det 1. afsnit af "1864". Og for at få det hele med, så har P4 efterfølgende sendt et program, hvor historikere og museumsfolk har siddet og svaret på spørgsmål fra lytterne. Meget spændende faktisk...
Og imens jeg har hørt radio, har symaskinen rumlet en masse flag danske igennem :)

Til sidst bliver alle flagene samlet i flagranker som kan bruges til fødselsdage eller andre mærkedage. For et par år siden, var mit bud på en fin mandelgave, sådan en flagranke :)

5 kommentarer:

reSIRIkulert sagde ...

Det var jo riktig smart med hjemmesydd flaggrekke. Gleder meg til å se det ferdige resultat :)
Siri

Anette Helleskov sagde ...

Det bliver en fin flagranke. Kunne man måske lokke målene ud af dig?
vh Anette

Eva sagde ...

Flagranker er hyggelige.
Jeg har 1864 til gode, - håber, at jeg har noget at glæde mig til.

Mette Thrysøe sagde ...

Anette - jeg laver et indlæg med en DIY, så kan I alle være med :)

anne marie vorsaa sagde ...

Det er fint med stof flag og gør en hver mærkedag specæl. Jeg har syet en til juletræet, den er syet i rød hør, brugt papair bånd til at samle dem med, den er sart men super fin på vores juletræ.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...