fredag den 24. oktober 2014

Hakkeri...

 I går aftes var jeg til en rigtig hyggelig hakkeaften i Aalborg. Det var den (næsten) nye strikkeforretning i Vestbyen, Strik og Stil, der lagde rammer til. Jeg kunne godt hakke (tunesisk hækling) i forvejen, men havde meldt mig til alligevel, bare fordi det lød hyggeligt :) Og det var det!

 Nogle af deltagerne var nybegyndere, andre havde prøvet lidt før...

 ... men jeg er sikker på, at alle gik derfra med en succesoplevelse! Tak for en hyggelig aften i dejligt selskab!

I nabolaget bankede AAB Dynamo Kiev 3-0 i fodbold, og trafikken stod nærmest stille da vi skulle derfra :)

Jeg havde taget en dynge rester med fra Garnudsalg, og jeg tror, at de bliver forvandlet til et par pulsvarmere, de kan altid bruges på kolde dage.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...