onsdag den 1. oktober 2014

Nu med Garnbox...

 I Hals har vi fået en ny butik! På adressen lå den "gamle" Den røde Tråd, som efter mange dejlige år i byen valgte at lukke. Længe gik snakken i blandt byens strikkere, om der nu kom en ny eller om vi måtte undvære! I dag åbnede den nye butik så :) Garnboxen - som for øvrigt kan følges på facebook lige her :)
Jeg lagde min vej forbi i dag, for min nysgerrighed skulle jo lige stilles :)

Flag og rød løber - dejlig velkomst, og helt sikkert værd at fejre!

 Bag disken i den nye butik står Hanne. Måske er det for ikke at gøre det alt for svært, for den forrige ejer hed nemlig også Hanne :)

Det er ikke nogen stor butik, men her er lyst og hyggeligt - og der er endda blevet plads til at sidde ned, og måske bladre et par mønstre igennem.

Jo, jeg fik da købt lidt. I går købte jeg nemlig Maries idéer og forelskede mig i et hæklet iPad cover. Godt nok har vi af princip ingen æbler på vores matrikel, men så kan jeg hækle det til min tablet :)

Kig forbi den nye butik i Midtergade i Hals, der er mange spændende nyheder på hylderne! Dejligt, stadig at have en garnbutik i byen! :)

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Så skal Tante Lis snart have besøg igen ;-)
Skønt med garnbutik i Hals, den vil åjeg glæde mig til at besøge :-)

Sylvia sagde ...

Kommer jeg forbi Hals igjen, vil jeg besøke denne lille skjønne garnbutikk.
Du er hjertelig velkommen til å " besøke" butikken jeg jobber i, også. Vi hadde nyåpning for en uke siden. Og det er jeg som har Garnavdelingen. Bilder finner du i bloggen min. Du er hjertelig velkommen, Mette.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...