søndag den 25. januar 2015

Nu er kurven snart tom...

Jeg hækler mine rester væk - eller gør i hvert fald et forsøg på det, for der er meget og man kan godt komme til at købe lidt ekstra undervejs :) Men for flere år siden, gik jeg i gang med et tæppe (et af flere...) Jeg havde samlet en kurvfuld af udvalgte farver, og gik i gang! Og pakkede det væk igen. Men efter nytår har jeg så fundet projektet frem igen, for nu skal det være færdigt! Jeg hækler på de sidste lapper og kurven er snart tom. Størrelsen på tæppet afhænger derfor af garnmængden!
Så i dag sidder jeg her i solen og hækler, hører radio og hygger. Alle drengene (også den helt store) er trukket på deres værelser og sidder vist foran skærmene hvis jeg kender dem ret :)

1 kommentar:

Eva sagde ...

Hep, hep. Det bliver spændende....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...