onsdag den 7. januar 2015

Ørnen er landet...

I starten af november løb Panduro Hobby tør for disse trækugler, som kan bruges til den ret så berømte kæde med trækugler og lys :) Jeg holdt øje på nettet, jeg besøgte butikken jævnligt, men ingenting skete... Langt om længe tog jeg mig sammen og blev skrevet op på en venteliste. Jeg fik at vide, at de kom midt i december. I mellemtiden glemte jeg dem faktisk lidt igen, men så i går blev jeg ringet op og i dag har så hentet mine trækugler og kan endelig komme i gang med min "lysestage" :) Karina lavede en for et par år siden, så måske er jeg lidt bagefter :) Jeg synes stadig den er rigtig fed!

3 kommentarer:

anne marie vorsaa sagde ...

Den er da super fin, sjov og fin. Er der huller i træ kuglerne eller har du selv fået dem boret?

Mette Thrysøe sagde ...

De ser sådan ud når man køber dem :)

Eva sagde ...

Det er en rigtig fin idé.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...