søndag den 3. januar 2016

Godt nyt strikkeår...

Det er feriens sidste dag... Det var været en dejlig lang ferie og den er blevet nydt i fulde drag! Selvom vi godt kunne bruge en uge mere, så bliver det nu godt at komme på arbejde i morgen, at se kolleger og elever igen :) Man kommer også bare til at sove alt for længe og at blive noget doven af alt det ferie :)
Da jeg i september var på Fanø, købte jeg dette kit, med garn til en fantastisk hue i det blødeste angora garn. Jeg slog masker på forleden, og det godt ved ferie er, at man bare kan læne sig tilbage og strikke indtil man ikke gider mere :) Om lidt er den færdig. Nu er det jo januar, og ligesom alle slankekure, siger man til sig selv, at i år skal garnlageret strikkes op! Der har jeg også tilmeldt mig, og det varer også ved -  lige indtil jeg ikke kan lade være og indkøber noget lækkert nyt :) Sådan går det jo hvert år - også med slankekuren :) Godt nytår derude!

13 kommentarer:

Lindsay sagde ...

Det er en fantastisk sød hue, som jeg kunne få lyst til at strikke. Hvem har du købt kittet hos.
God søndag.
Linda

Inge Burgaard sagde ...

Godt strikke-nytår til dig også..... Flot hue du der har gang i....... Mine pinde "er fyldt" med strik sokker til store og små kolde tæer.....

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Linda :) Garnet er fra Angoragarnet. Her er et link: Vhttp://www.angoragarnet.com/en
Garnet er 50% angora og 50% lammeuld, super lækkert!

Eva sagde ...

Hvordan det så end går med det hele, så er det nu dejligt at føle sig klar til 2016.

Godt nytår.

Mette Thrysøe sagde ...

Dejligt at du er her endnu, Eva :)

Lindsay sagde ...

Tusinde tak for svaret :-). Den må vist også på mine pinde.
Linda

anne marie vorsaa sagde ...

Hihi ja tror at vi er mange der har det mål, men godt vi gør et forsøg ellers vi jo ende med en hel garn butik i huset. Glæder mig til at se mere fra dine pinde i 2016

Strikkeheksen sagde ...

He he - ja, jeg fik i hvert fald bare øget lageret i 2015 ☺ Super flot hue - lyder lækkert med angora. Godt nytår ☺

Strikkeheksen sagde ...

He he - ja, jeg fik i hvert fald bare øget lageret i 2015 ☺ Super flot hue - lyder lækkert med angora. Godt nytår ☺

Barwitzki sagde ...

Hvilk deilig mønsteret... det blir fint. Herlig garnet bruker du.
Ønsker deg et riktig godt nytt år... med masse glede.
Hilsen til deg Viola

Camilla sagde ...

Jamen så godt nytår da :)
Godt nytårsfortsæt der. Den ser bare fin og lækker ud.
Arbejder selv i noget øget grøntsagsindtag. Men ellers står der bare livsnydning på programmet i 2016. Så kan vi jo se om det skal stryges fra programmet for 2017, når vi engang når dertil.
Kram

restu ibu dan ayah sagde ...

obat wasir
obat wasir alami
obat wasir herbal
obat wasir berdarah di apotik
obat wasir untuk ibu hamil
obat wasir di apotik
obat wasir alami dari tumbuhan
obat wasir ambeien
obat wasir di apotik k24
obat wasir alami paling ampuh
obat wasir berdarah
obat wasir buat ibu hamil
obat wasir bengkak
obat wasir cepat
obat wasir cepat sembuh
obat wasir dalam
obat wasir eksternal
obat wasir yang efektif
obat wasir gatal
obat gejala wasir
obat herpes

restu ibu dan ayah sagde ...

obat herpes
obat penyakit herpes
cara mengobati herpes
cara menyembuhkan herpes
cara mengatasi herpes
pengobatan herpes
salep herpes
obat herpes genital
obat herpes simplex
obat herpes zoster
obat herpes ampuh
obat herpes manjur

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...