mandag den 18. april 2016

Mor Aase...

På Instagram for en uges tid siden, pralede jeg af, at jeg var ved at strikke en trøje i Mor Aase Garn :) det var min brors fødselsdag, og en uge inden kom jeg i tanker om at han skulle have en trøje! Jeg strikkede og strikkede og det gik hurtigt på p 5! Men dagen inden fødselsdagen - jeg manglede "kun" lige at strikke bærestykket - måtte jeg indse at den blev for stor :) Så ingen trøje til min bror...

Nu har jeg så målt, regnet og trevlet op :) Jeg kunne bruge ærmerne, men selve bullen duede ikke... Så min bror skal nok få sin trøje, det bliver bare en lidt forsinket gave :)

2 kommentarer:

Ulrike Schäfer-Zimmermann sagde ...

rigtig fint trøj, dejlige garn! du har så flotte ting i dein blog :0) hilsen fra nordjylland ulrike

Lilly sagde ...

Hvor ser det fint ud - den skal nok bliver rigtig flot og bringe glæde!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...